PR Calling wygrywa przetarg na obsługę SoDA

Do grona klientów PR Calling dołączyła SoDA - Software Development Association Poland, czyli organizacja zrzeszająca polskie firmy technologiczne wytwarzające oprogramowanie oraz zapewniające outsourcing usług IT.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. realizację strategii, media relations, PR korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z PR Calling, ponieważ przedstawiciele agencji dali się poznać jako konsultanci ds. PR dobrze rozumiejący potrzeby biznesowe klienta. Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania, określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji, w tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami, co potwierdziły już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, marketing manager w SoDA.

Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają Aleksander Zaruski, senior PR & communications consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne, oraz Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne.

Współpraca pomiędzy SoDA i PR Calling została nawiązana w wyniku przetargu, a umowa zawarta na czas nieokreślony.

Organizacja Pracodawców Usług IT – SoDA – to podmiot powstały w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 200 firm o kapitale polskim i zagranicznym, które zatrudniają łącznie ponad 50 000 pracowników i działają na terenie całej Polski. Stowarzyszenie współpracuje m.in. z takimi organizacjami, jak PIIT, PTI, PAIH, ITCorner czy Klaster IT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu