SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim przy międzynarodowym projekcie

Agencja PR Hub zajmie się obsługą komunikacyjną projektu Uniwersytetu Warszawskiego EIT Food RIS Fellowships na 17 rynkach europejskich.

Article

EIT Food RIS Fellowships to program aktywizujący studentów, absolwentów i doktorantów, który ma na celu rozwój innowacji w przemyśle spożywczym przez młode talenty z 28 rynków Europy.

Kampania prowadzona przez PR Hub ma na celu rekrutację 40 najlepszych studentów i absolwentów z 28 krajów na płatne staże odbywające się ramach projektu EIT Food RIS Fellowships. Działania zaplanowano w social mediach i na portalach specjalistycznych.

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert.

Projekt EIT Food RIS Fellowships prowadzony jest przez Uniwersytet Warszawski, a jego partnerami są: Fundacja AZTI (Hiszpania), PepsiCo (Wielka Brytania), Puratos (Belgia), Maspex (Polska), NapiFeryn Biotech (Polska), Agricolus (Włochy) oraz dwa oddziały EIT Food – CLC North-East i CLC South.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim przy międzynarodowym projekcie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl