PR z Ideą

Polskie Radio wspólnie z Ideą pomaga ofiarom tsunami

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Polskie Radio oraz PTK Centertel Idea rozpoczęły wspólną akcję charytatywną na rzecz ofiar azjatyckiej tragedii. Pieniądze można przekazywać za pośrednictwem specjalnego serwisu SMS.

„Polacy zawsze wykazywali niezwykłą wrażliwość na krzywdę i nieszczęścia, jakie działy się na świecie. Za pośrednictwem programów Polskiego Radia wielokrotnie mobilizowaliśmy słuchaczy do wykazania odruchu solidarności z tymi, którzy są ofiarami tragedii. Tak jest i tym razem.” – powiedział Andrzej Siezieniewski Prezes Zarządu Polskiego Radia S.A.

Od 6 stycznia na antenie wszystkich programów Polskiego Radia: Jedynki, Dwójki, Trójki, Polskiego Radia BIS oraz Radia Polonia–Programu dla Zagranicy, emitowane są spoty informacyjne, wyjaśniające w jaki sposób można włączyć się do akcji. W czasie audycji mówią o tym również dziennikarze.

Idea jest prosta: wysyłając SMS o treści POMOC pod numer telefonu 73-77 przekazujemy na rzecz ofiar azjatyckiego tsunami 3 zł. Zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przekazane Polskiej Akcji Humanitarnej, która planuje budowę domu sierot na Sri Lance.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji