SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)

W telewizji, internecie i oddziałach Banku BPH rusza kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały agencja reklamowa Team One i dom mediowy Starlink.

Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)

Kampania kredytu gotówkowego w Banku BPH podkreśla najważniejsze zalety tej oferty, takie jak szybka wstępna decyzja kredytowa i możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Informuje przy tym, że decyzję o przyznaniu kredytu można otrzymać zarówno podczas rozmowy z doradcą w oddziale lub placówce partnerskiej banku, jak również poprzez jego infolinię telefoniczną oraz serwis gotowkaonline.pl.

W reklamach występuje 11 pracowników Banku BPH, którzy na co dzień pracują przy kredytach gotówkowych, zajmując się przygotowywaniem ich zasad, reklamowaniem ich oraz sprzedażą i obsługą klientów. Tę ofertę prezentują oni wyłącznie przy pomocy języka faktów i prostego przekazu graficznego.

Taka stylistyka faktów i hasło „Po prostu fair” są wykorzystywane w komunikacji marketingowej BPH od wiosny br. W poprzedniej kampanii również reklamowany był kredyt gotówkowy (przeczytaj więcej i obejrzyj tamten spot).

Obecna akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot), internet (m.in. Onet, WP, Interia), materiały POS (ulotki, plakaty) oraz reklamy na witrynach placówek Banku BPH. Kreację kampanii przygotowała agencja Team One, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amok
dramatyczna muzyka, kto im to wcisnął??
8 8
odpowiedź
User
Trix
nie ma to jak zatrudnić do reklamy osoby, które pracują i "reklamują" bank od maja 2012...proponowałbym aby w reklamie wystąpili pracownicy z dłuższym stażem, którzy znają juz ten syf jakim jest BPH...
8 8
odpowiedź
User
Trix
a Ty pewnie wkur$%^&*( jesteś bo cie nie wzięli, pomimo te tam sto lat pracujesz
9 8
odpowiedź
User
omijaj złodzejski bph
nie dajcie się nabrać tym złodziejom, to najgorsza instytucja - oszuści, krętacze i LICHWIARZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 8
odpowiedź