SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pracownicy reklamują LOT jako „Twoje nowe linie lotnicze” (wideo)

Nową ofertę PLL LOT wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są pracownicy tej firmy, na czele z prezesem Sebastianem Mikoszem. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Twoje nowe linie lotnicze”, odpowiada dział marketingu LOT-u oraz firmy DDB Warszawa i Universal McCann.

Pracownicy reklamują LOT jako „Twoje nowe linie lotnicze” (wideo)

W nowej kampanii LOT-u promowana jest wprowadzana właśnie, poszerzona oferta przewoźnika (patrz link poniżej). Jej poszczególne elementy - m.in. podwyższone standardy obsługi pasażerów - na lotnisku i w samolotach, menu pokładowe z kawą Starbucks oraz mobilna wersja serwisu internetowego - prezentują pracownicy firmy odpowiadający za konkretne usługi i projekty. Całość zmian podsumowuje Sebastian Mikosz, prezes LOT-u.

>>> LOT wprowadza duże zmiany: opłata za jedzenie, kawa Starbucks, Taxi&Fly i mobilna strona internetowa

Kampania zaczęła się etapem teaserowym, w ramach którego od 24 do 31 lipca w „Gazecie Wyborczej” i na Gazeta.pl publikowane były reklamy przedstawiające trzy cechy „Twoich nowych linii lotniczych”. Od początku sierpnia emitowane będą reklamy wyjaśniające, że chodzi o LOT, i prezentujące poszczególne usługi. W akcji wykorzystywanych będzie 13 różnych spotów i layoutów - 12 opisujących cechy i nowe usługi LOT-u oraz podsumowanie tych zmian przez Sebastiana Mikosza.

Akcja do końca sierpnia będzie prowadzona w internecie (główne portale informacyjne, serwisy podróżnicze, spoty na portalach VoD, aktywności na Facebooku i YouTubie) oraz w kanałach własnych LOT-u (serwis lot.com, magazyn pokładowy, direct marketing). Ponadto uruchomiono osobną stronę - działającą pod adresami zmiany.lot.com i twojenowelinie.com - na której opisywana jest oferta przewoźnika.

We wrześniu planowane są działania w radiu i na outdoorze. LOT zastanawia się też nad emisją reklam w wybranych kanałach telewizyjnych.

Koncepcję kampanii opracował dział marketingu LOT-u, który odpowiada też za realizację części działań. Przy kreacji i produkcji reklam firma współpracowała z agencją reklamową DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pracownicy reklamują LOT jako „Twoje nowe linie lotnicze” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zoltan
Ta pani od menu jest śliczna i słodka.
odpowiedź
User
Pasażer
"Podwyższony standard obsługi", czyli podniesione ceny. Brawo ! Matołki, wprowadźcie ludzkie cena za lot Gdańsk - Warszawa, to będziecie mieć pełne samoloty. Za dwa lata oferta kolei Was zabije.
odpowiedź
User
Olej
Haha, widzę że przed upadkiem LOT-u, Mikosz dał jeszcze zarobić jakiejś zaprzyjaźnionej agencji reklaowej i przy okazji postawnowił wypromować samego siebie za nasze pieniądze... Zaraz będziemy musieli wyłożyć następne 200 mln na pomoc dla LOT
odpowiedź