SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tadeusz Drozda w spocie Pracuj.pl zapewnia, że „każde doświadczenie ma znaczenie” (wideo)

W nowym spocie internetowym platformy Pracuj.pl występuje satyryk Tadeusz Drozda.

Article

Spot z Tadeuszem Drozdą nawiązuje do stylistyki programu „Śmiechu warte”, który satyryk prowadził w TVP1 w latach 1994-2009. Przy czym w zabawnych filmikach prezentowane są niestandardowe umiejętności młodych pracowników, a Drozda opisuje ich sytuację na rynku pracy, z dystansem stosując korporacyjną nowomowę.

Ma to odzwierciedlać slogan „Każde doświadczenie ma znaczenie” oraz zachęcał młode osoby do przeglądania ofert na Pracuj.pl.

 

Akcja z udziałem Tadeusza Drozdy jest realizowana na YouTube, Instagramie, Facebooku i TikToku oraz w sieci Google, obejmuje też współpracę z influencerami, konkurs i działania na antenie newonce.radio.

Kampania powstała we współpracy z agencją Brasil. Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Prime Time. Działania w social media prowadzi agencja More Bananas, a współpracą influencerską na TikToku zajmuje się agencja Get Hero.

Według badania Mediapanel w marcu br. przeglądarkowa wersja Pracuj.pl zanotowała 3,05 mln użytkowników i 10,46 proc. zasięgu.

Od końcówki ub.r. firmę w zakresie content marketingu obsługuje agencja They.pl. Natomiast w styczniu br. ruszyła ATL-owa kampania pod hasłem „W środowisku Pracuj.pl” z animowanymi zwierzętami w rolach głównych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tadeusz Drozda w spocie Pracuj.pl zapewnia, że „każde doświadczenie ma znaczenie” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dre
Eh... chyba ktos stary probowal zrobic reklame, ktora bedzie "FAJNA" dla mlodych. Nie wyszlo.
9 3
odpowiedź
User
jerry
Eh... chyba ktos stary probowal zrobic reklame, ktora bedzie "FAJNA" dla mlodych. Nie wyszlo.

A to nie celowo?
4 2
odpowiedź