Pracuj.pl: Z dobrą pracą jest Ci do twarzy (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Akcja przebiega pod hasłem „Z dobrą pracą jest Ci do twarzy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Pracuj.pl ma charakter wizerunkowy. – Z naszych obserwacji wynika, że sytuacja na rynku pracy powoli się poprawia i coraz więcej firm poszukuje pracowników za pośrednictwem naszego serwisu, dlatego uznaliśmy, że warto przekazać te dobre wiadomości użytkownikom, zachęcając ich do poszukiwania nowych wyzwań zawodowych –opisuje Maciej Noga, dyrektor marketingu Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl.

Akcja obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie przed „Kubą Wojewódzkim” w TVN, „Dr House” w TVP2 i prognozą pogody w TVN 24), kina (interaktywne podłogi w kinach Multikina w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Zabrzu, Gliwicach i Wrocławiu), internet (konkurs na profilu Pracuj.pl na Facebooku) oraz na outdoorze (billboardy w Warszawie i kilkunastu innych miastach). Kampanię – zaplanowaną na cały październik – przygotował dział marketingu Grupy Pracuj, przy realizacji billboardu sponsorskiego współpracując z firmą BeeOnline.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów