SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pragnienie Piękna” z Jackiem Żakowskim, ale bez dystrybucji imiennej

Dwumiesięcznik „Pragnienie Piękna” (Strefa Ciało) od pierwszego wydania w 2014 roku zyskał nowe działy, a dla tytułu zaczął pisać Jacek Żakowski. Wydawca podniósł też cenę wersji pisma dostępnej w sprzedaży i zrezygnował z jego dystrybucji imiennej.

„Pragnienie Piękna” z Jackiem Żakowskim, ale bez dystrybucji imiennej

Teksty Żakowskiego będą pojawiały się w ramach nowego działu „Społeczeństwo”. W magazynie zadebiutował też dział „Film” redagowany przez Rafała Pawłowskiego, sekcje „Muzyka” i „Kultura/media” przygotowywane przez Andrzeja Grossa i rubryka „Twarze” Rafała Podrazy. Rozszerzony o dodatkową stronę został dział „Praktyczne i piękne” redagowany przez Annę Nowak-Ibisz. Z kolei w dziale „Zdrowie i uroda” znalazły się poszerzone teksty z zakresu kosmetologii i dietetyki. Docelowo w piśmie pojawią się też recenzje płyt i książek.

Wydawca zrezygnował od najnowszego wydania (ukazało się na początku lutego br.) z wysyłania egzemplarzy pisma do konkretnych odbiorców. Magazyn nadal będzie można kupić w sieciach Ruchu, Empiku i Świata Prasy. Przy czym jego cena podniesiona została o 1 zł do 4,99 zł. Ponadto tytuł będzie nadal bezpłatnie dystrybuowany w Szczecinie (chodzi o starsze wydania i część nakładu bieżącego numeru).

- Niewykluczone, że od wydania drugiego nastąpi przekształcenie magazynu z dwumiesięcznika w kwartalnik oraz rozszerzenie jego dostępności w internecie - zapowiada Andrzej Gross, wydawca pisma.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pragnienie Piękna” z Jackiem Żakowskim, ale bez dystrybucji imiennej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
df
Po okładce sądząc, grafikę robią jacyś stażyści losowych kierunków studiów albo i bez studiów.
13 9
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Po okładce widać, że piękno dla każdego kryje się w Photoshopie. A bajka dla każdego w cenzurkach Żakowskiego dla polskich katolików. Brać, kupować, czytać, chłonąć, a przede wszystkim NIE MYŚLEĆ! W przeciwnym razie pieniądze wyrzucone w błoto.
11 9
odpowiedź
User
Zbee
Żakowski ma problem - co zrobić z polskimi katolikami? Jest ich tak dużo. Bo gdyby chodziło o jednostki, to pewnie miałby rozwiązanie takie jak swego czasu dla Leppera - do dołu z wapnem.
11 8
odpowiedź
User
Czarny.pr
Narodziła się nowa tradycja projektowania okładek:" iało yć ięknie" a wyszło jak widać
10 8
odpowiedź