SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym

W pierwszych pięciu miesiącach br., łączny udział tytułów bezpłatnych w rynku gazet o zasięgu krajowym, pod względem przychodów, wyniósł  9,08%.

Wynika z najnowszych danych Export Monitora.

 Liderem jest Metropol z wpływami ponad 22 mln i 3,5% udziałem w rynku dzienników ogólnopolskich, co daje 5. pozycję wśród dzienników ogólnopolskich.

 Ranking wydatków w dziennikach ogólnopolskich w okresie styczeń-maj 2006*

 tytułI-V 2006
1Gazeta Wyborcza365 437 826,00 zł
2Fakt83 204 817,00 zł
3Rzeczpospolita72 016 444,00 zł
4Super Express35 100 772,00 zł
5METROPOL22 223 056,00 zł
6Puls Biznesu20 641 941,00 zł
7Metro16 013 675,00 zł
8Echo Miasta12 458 589,00 zł
9Dzień dobry12 201 582,00 zł
10Dziennik6 938 130,00 zł

*Export Monitor, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl