SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!” - nc+ reklamuje sport (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca ofertę sportową platformy nc+. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i ZenithOptimedia Group.

Article

- Pokazujemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora - opisuje kampanię Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu w nc+. - Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ - dodaje.

W reklamach promowane są zarówno transmisje piłkarski, jak też koszykarskie, żużlowe czy z piłki ręcznej.

Akcja reklamowa od 8 września jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery, MTV Polska, FOX, National Geographic i kanały własne nc+), radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Trójka, rozgłośnie lokalne), prasie (m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Gazecie Wyborczej”, tytułach Polskapresse, „Tele Tygodniu”, „To & Owo”, „Polityce”, „Newsweeku”, „Piłce Nożnej”) oraz internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Przegladsportowy.pl, Sportowefakty.pl, portale społecznościowe). Potrwa do końca października.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

  • Więcej informacji:
  • Nc+
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!” - nc+ reklamuje sport (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
Szkoda tylko że ostatnio to Polsat przejął pałeczkę z najciekawszym sportem. Przez cały rok jest co oglądać. Mistrzostwa w siatkówce, euro 2016, mistrzostwa 2018, F1, siatkówka, Wimbledon, Turnieje rangi ATP, NFL, KSW. To wszystko dostępne przy pakiecie za 20zł. NC+ ma sezonową ekstraklasę, Ligę mistrzów i NBA w abonamencie na około 80zł.
13 12
odpowiedź
User
mundial
Jeszcze ME w pilce recznej 2016 i prawdopodobnie ME 2015 w koszykowce w Polsce. No i boks. Faktycznie duzo i lepiej w Polsacie.
13 10
odpowiedź
User
nc
@tom
Żużel, liga angielska, hiszpańska, francuska, włoska, golf. Euro, Mistrzostwa świata są sezonowe. Boks jest w PPV, poza tym na nc+ też jest boks, a Polszajs jedynie polskie "walki" pokazuje.
12 9
odpowiedź