SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezentmarzeń zachęca do „wyłączenia jesieni” i wypróbowania niestandardowych aktywności

Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa należącej do firmy Emotivo marki Prezentmarzeń. Jej realizacją zajmuje się dział marketingu firmy.

Kampania skierowana jest do osób, które u których w czasie jesieni można zaobserwować spadek aktywności fizycznej i sezonowe obniżenie nastroju. Jej główny przekaz bazuje na zanegowaniu pasywnego spędzania czasu podczas chłodnych, ponurych dni i wzbudzeniu chęci do spróbowania nowych, niestandardowych aktywności, które ma w ofercie Prezentmarzeń.

Aktywacje obejmuje media społecznościowe oraz outdoor w postaci telebimów w wybranych galeriach handlowych na terenie Polski, gdzie marka Prezentmarzeń posiada punkty stacjonarne. Działania potrwają do końca listopada.

Za koncept kampanii i kreację odpowiada dział marketingu firmy Emotivo.

Dołącz do dyskusji: Prezentmarzeń zachęca do „wyłączenia jesieni” i wypróbowania niestandardowych aktywności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl