Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)

Pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała" trwa kampania reklamowawprowadzająca wafelek Princessa Vitale. Akcja przygotowana przezLowe GGK i Mediaedge:cia obejmuje telewizję, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Princessa Vitale - wprowadzana właśnie do sprzedaży przez NestléPolska - to wypiekany z mąki pełnoziarnistej wafelek czekoladowy zbłonnikiem i chrupkami ryżowymi. Wprowadzająca go kampaniareklamowa podkreśla, że zapewnia on prawidłowe odżywianie i dobresamopoczucie. Przekaz pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała"jest skierowany do kobiet z dużych miast w wieku 25-35 latprzywiązujących wagę do odżywiania i szukających zdrowszych, alezarazem słodkich przekąsek.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN Style), prasie(Avanti, Claudia, Świat kobiety, Twój Styl, Olivia, Glamour,Cosmopolitan, Viva, Gala, Party, Wysokie Obcasy, Shape) oraz naoutdoorze (citylighty w 8 aglomeracjach i nośniki w warszawskimmetrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, zakupem mediów zajął siędom mediowy Mediaedge:cia, a działania public relations prowadziagencja Brand Support.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej