SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-sklep modowy z punktem stacjonarnym. W kampanii kontratenor

W Warszawie w weekend uruchomiony został stacjonarny koncept marki PRM (Grupa Answear.com), która w internecie sprzedaje odzież premium. Ruszyła też pierwsza kampania brandu, której twarzą został Jakub Józef Orliński.

Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.comJakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

1 czerwca ub.r. Answear.com sfinalizował transakcję przejęcia sklepów internetowych Sneakerstudio i PRM. Po transakcji zmiany objęły sklep PRM.com. - Dostępna na 12 rynkach, marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy sneakersów, a także obiekty kolekcjonerskie - czytamy w komunikacie 

PRM.com oferuje odzież, obuwie i akcesoria takich marek jak Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich.

W piątek 19 kwietnia br. w warszawskiej Fabryce Norblina, w Pasażu Wernera na poziomie 0, został otwarty pierwszy stacjonarny PRM Concept Store o powierzchni blisko 600 merów kw.

Ambasadorem pierwszej kampanii marki PRM został polski kontratenor Jakub Józef Orliński. 

- Postawiliśmy na autorską formułę marki PRM, w której najwyższej klasy moda miesza się z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę - wierzymy, że unikalne doświadczenia nie mogą bez niej funkcjonować. Zaproszenie Jakuba Józefa Orlińskiego, jako ambasadora naszej pierwszej kampanii, było oczywistym wyborem, gdyż Jakub w naturalny sposób przeplata dwa ważne dla nas światy – kulturę z „najwyższego C" oraz codzienne życie miasta - oba połączone pasją do życia w pełni - mówi Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM. 

Reżyserem kampanii został Daniel Jaroszek, spot wyprodukowała Papaya Films, a za koncept komunikacji odpowiada Saatchi & Saatchi.


 

Dołącz do dyskusji: E-sklep modowy z punktem stacjonarnym. W kampanii kontratenor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl