SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PRN by Thomson prowadzi kampanię dla Colgate w CarrefourTV

Styczniową kampanią promującą szczoteczkę Colgate 360zainaugurowana została współpraca pomiędzy PRN by Thomson aColgate-Palmolive Polska.

Kampania emitowana jest we wszystkich obiektach sieciCarrefourTV.

PRN przygotowała dwie adaptacje kampanii telewizyjnejszczoteczki Colgate 360. Pierwsza adaptacja komunikujedwutygodniową promocję cenową. Druga - wpisuje się w outdoorowąkampanię społeczną Colgate na temat potrzeby wymiany szczoteczki,co trzy miesiące.

PRN Polska jest operatorem ogólnopolskiej sieci telewizyjnejtypu IN-STORE TV. Aktualnie sieć obejmuje 40 obiektów.

Dołącz do dyskusji: PRN by Thomson prowadzi kampanię dla Colgate w CarrefourTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl