Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAXprojekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklamtelewizyjnych "Mount Everest".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa lekuIbuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższejgóry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys.Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędziainternetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.

Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotówreklamowych - 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisjądłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielutelewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardyinternetowe oraz serwis internetowy - został on uruchomiony 5sierpnia - poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałamiwideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki Kiela-Pałys,galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.

Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniegozamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inneprojekty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe