pro/porcja z kolejnym projektem dla Huawei

Agencja pro/porcja przygotowała 5 krótkich formatów video dla marki Huawei promujących Huawei MatePad 11.5 2025. Materiały trafią na kanały social media i zostaną wykorzystane w działaniach PR wspierających tablet multimedialny.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
pro/porcja z kolejnym projektem dla Huawei
mat.pras.

Zespół agencji odpowiada za koncept kreatywny, scenariusze oraz produkcję pięciu 6- 8 sekundowych spotów oraz produktową sesję zdjęciową.

Spoty będą dostępne w kanałach social media marki oraz oraz zostaną wykorzystane w kampanii digital za której zaplanowanie odpowiada Wavemaker Poland (WPP).

To kolejny projekt, który agencja pro/poporcja realizuje dla marki Huawei. W pierwszym kwartale tego roku zespół agencji przygotował kampanię promującą w kanałach digital słuchawki Huawei FreeBuds Pro 4. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

HUAWEI x ZOBACZ LEPIEJ

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

HUAWEI x CHROŃ OCZY LEPIEJ

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce