SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Proama reklamowana jako „specjaliści do spraw ubezpieczeń” (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek firmę ubezpieczeniową Proama. Akcję przygotowały agencje Change Integrated i Hypermedia Isobar oraz dom mediowy Mediacom.

Nowe reklamy Proamy promują jej wizerunek jako ubezpieczyciela z ponadstuletnią historią. Kampania - prowadzona pod hasłem „Zespół Proama. Specjaliści do spraw ubezpieczeń” - podkreśla również, że firma ta swojemu każdemu klientowi zapewnia osobistego doradcę. To druga odsłona akcji reklamowej wspierającej start Proamy na polskim rynku - w pierwszym etapie firma informowała o możliwości rozpoczęcia w niej pracy (więcej na ten temat).



Obecny etap kampanii rozpoczął się 29 stycznia, obejmując telewizję (kanały ogólnopolskie), radio, prasę, internet oraz outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast). Kreację reklam przygotowały agencje Change Integrated (offline) i Hypermedia Isobar (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Mediacom (offline) i agencja Hypermedia Isobar (internet).

Dołącz do dyskusji: Proama reklamowana jako „specjaliści do spraw ubezpieczeń” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl