Proama reklamowana jako „specjaliści do spraw ubezpieczeń” (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek firmę ubezpieczeniową Proama. Akcję przygotowały agencje Change Integrated i Hypermedia Isobar oraz dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Proamy promują jej wizerunek jako ubezpieczyciela z ponadstuletnią historią. Kampania - prowadzona pod hasłem „Zespół Proama. Specjaliści do spraw ubezpieczeń” - podkreśla również, że firma ta swojemu każdemu klientowi zapewnia osobistego doradcę. To druga odsłona akcji reklamowej wspierającej start Proamy na polskim rynku - w pierwszym etapie firma informowała o możliwości rozpoczęcia w niej pracy (więcej na ten temat). Obecny etap kampanii rozpoczął się 29 stycznia, obejmując telewizję (kanały ogólnopolskie), radio, prasę, internet oraz outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast). Kreację reklam przygotowały agencje Change Integrated (offline) i Hypermedia Isobar (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Mediacom (offline) i agencja Hypermedia Isobar (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?