Proama reklamuje 70 proc. zniżki za bezszkodową jazdę (wideo)

Rozpoczęła się kampania Proamy reklamująca zniżkę do 70 proc. na OC i AC dla bezszkodowych kierowców. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Hypermedia Isobar i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy zniżek Proamy dla bezszkodowych kierowców pokazują pracowników tej firmy z osobistym doradcą na czele, którzy wspólnie przygotowują optymalną ofertę.

- W uzupełnieniu do poprzednich kampanii doprecyzowujemy również informację, że najlepszą ofertę możemy zaproponować kierowcom, którzy już mają 60 proc. zniżki za bezszkodową jazdę - opisuje Mira Dobek, senior brand manager w Proamie.

Kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne) oraz internet.

Spot telewizyjny przygotowała agencja Change Integrated, a czas reklamowy zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom Warszawa, natomiast za kreację i mediaplan w internecie odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu