SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Procontent Communication wypromuje kampanię Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Procontent Communication nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Mądre Rodzicielstwo”.

Shutterstock.com Article

Kampania „Mądre Rodzicielstwo” skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z problemami wychowawczymi lub mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami. Dla takich też osób Komitet Ochrony Praw Dziecka postanowił publikować artykuły ekspertów merytorycznych dotyczące mądrego wychowania.

Akcja będzie wspomagana konkursem, w którym można zgłaszać krótkie historie o tym, czego dzieci uczą rodziców. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przedmiotami i książkami z XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”.

W ramach współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka Procontent poprowadzi działania promocyjne wokół konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Agencja odpowiada za pozyskanie ambasadorów i influencerów do promowania idei mądrego rodzicielstwa, współpracę z ekspertami z obszaru psychologii dziecięcej oraz media relations i organizację konferencji prasowej inaugurującej kampanię.

W program zaangażowały się psycholożki Aleksandra Piotrowska i Mirosława Kątna oraz aktorka Magdalena Różczka.

Partnerem akcji jest marka NAN 2. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Procontent Communication wypromuje kampanię Komitetu Ochrony Praw Dziecka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl