Produkty marki Kubuś już bez cukru

Kubuś (Maspex) rozpoczyna kampanię informującą klientów, że gama produktów marki nie zawiera cukru. Akcję przygotowały Brasil i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Produkty marki Kubuś już bez cukru

Spot kampanijny opiera się na wpadającej w ucho, rytmicznej piosence. Występujące w nim dzieci pytają czy ich ulubione produkty nie mają dodatku cukru, a roztańczony chór odpowiada, że teraz „Żaden Kubuś nie dodaje tu cukru”. Całość tworzy energiczny  i dopracowany wizualnie obraz, niczym w prawdziwym muzycznym wideo.

Kampania jest emitowana w telewizji, a także w kanale digital (YouTube, SoMe, display, VOD).

Bez cukru w składzie są wszystkie produkty Kubusia: Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus i Kubuś sok 100%

Agencją reklamową odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii jest Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

Maspex ogranicza cukier w produktach dla dzieci

Maspex już w ubiegłym roku wyeliminował cukier ze swoich soków Kubuś. W tym roku koncern ogłosił strategię zrównoważonego rozwoju "Efekt Kolibra". Obejmuje ona całkowite wyeliminowanie cukru z napojów dedykowanych dzieciom oraz z produktów farmaceutycznych, co najmniej 98 proc. oferty produktowej pochodzenia roślinnego, 20 proc. energii elektrycznej z OZE w zakładach produkcyjnych, 25-procentowy poziom redukcji CO2 w logistyce magazynowej, 80 proc. odpadów z produkcji i dystrybucji odzyskanych do ponownego wykorzystania.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję