SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Produkty OSM Łowicz w nowych opakowaniach

Agencja brandingowa Studio DN Design Group przygotowała projekty opakowań mleka i produktów mlecznych OSM Łowicz.

Article

Wprowadzenie zmian było poprzedzone audytem portfolio produktowego oraz opracowaniem strategii pozycjonowania marki Łowicz.

Nowy claim marki brzmi "Łowicz łączy pozytywnie". - Tworząc nowy system wróciliśmy do korzeni marki. Granat stanowi łącznik między nowoczesnymi pasiakami i tradycyjną postacią łowiczanki. System nowych opakowań buduje relację między przeszłością marki i jej przyszłością. Studio DN zaproponowało nowy wizerunek zbudowany w oparciu o silny branding. Naszym celem było utrzymanie DNA marki – symbolu łowiczanki i koloru granatowego ale w innych proporcjach niż dotychczas. Wzmocniliśmy brand i jego rozpoznawalność, dzięki czemu cały system opakowań zyskał dużą spójność i silny impakt na półce sklepowej. To system, który pozwoli klientom łatwiej znaleźć pozostałe produkty OSM Łowicz – kolor granatowy w połączeniu z łowickimi pasiakami i logo stanie się wyróżnikiem dla wszystkich linii produktowych, takich jak śmietany, sery czy twarogi - podaje w komunikacie Studio DN Design Group, które przygotowało projekty.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Produkty OSM Łowicz w nowych opakowaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl