SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Profile mediów na Facebooku: w grudniu najbardziej angażowały Pikio, Fakt i TVN24

Z nowego raportu Facebook Trends Polska firmy analitycznej Sotrender wynika, że najbardziej angażującymi profilami mediów były w grudniu ub.r. Pikio.pl, Fakt24.pl i TVN24. Pod względem liczby zaangażowanych użytkowników podium tworzą "Tygodnik Nie", Fakt24.pl i TVN24.

Article

Spośród profili zakwalifikowanych przez Sotrender do kategorii "media", najwięcej fanów na Facebooku ma strona Pyszności (1,994 mln fanów), dalej Radio Eska (1,907 mln fanów) oraz Demotywatory (1,898 mln fanów). Fanpage Demotywatorów został pod konie stycznia na krótko usunięty przez administrację Facebooka.

Dobre wyniki "Tygodnika Nie", Pikio.pl, "Faktu" i TVN24

Pod względem zaangażowania miejsce pierwsze zdecydowanie zajmuje LOL Mania, wyprzedzając Pikio.pl, Fakt24.pl i TVN24. W pierwszej dziesiątce są również OKO Press, Radio ZET, TVP Sport, "Tygodnik Nie" oraz NaTemat. TVP Sport awansowało aż o 25 pozycji, zajmując miejsce ósme.  

 

Liczba storytellers to miesięczna mediana użytkowników, którzy m.in. skomentowali, coś polubili, udostępnili, zostawili reakcję pod postem strony z uwzględnieniem tzw. nieopublikowanych/dark postów, czyli treści nie pojawiających się na osi czasu strony. Przyrost liczby storytellers liczony jest w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Najwięcej aktywnych użytkowników na Facebooku miała w grudniu strona "Tygodnika Nie", wyprzedzając Fakt24.pl, TVN24, Oko Press i "Gazetę Wyborczą". Oko Press może za to pochwalić się najbardziej angażującym postem w swojej kategorii.

Liczba aktywności to suma lajków, komentarzy, udostępnień oraz postów na stronie. Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności na danej stronie w miesiącu.

 

Spośród hasztagów używanych na Facebooku najczęściej w grudniu wymieniano #wieszwięcej (powiązany z TVP Info - użyte 1132 razy), #TVRepublika (użyte 816 razy) oraz #łwłączprawdę (użyte 811 razy).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Profile mediów na Facebooku: w grudniu najbardziej angażowały Pikio, Fakt i TVN24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl