SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prognoza pogody” w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej „Pierwsza miłość” i „Szpital”

Programem telewizyjnym, który w br. cennikowo zarobił najwięcej z reklam, jest nadawana po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody”. Wyprzedziła pod tym względem seriale „Pierwsza miłość” z Polsatu i „Szpital” z TVN.

Article

Według danych Nielsen Audience Measurement cennikowe wpływy z reklam przy „Prognozie pogody” w TVP1 nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” w okresie od stycznia do października br. wyniosły 299,2 mln zł.

Drugim pod tym względem programem telewizyjnym był serial Polsatu „Pierwsza miłość” (pokazywany od poniedziałku do piątku po godz. 18, a przed głównym wydaniem „Wydarzeń”). Zarobił on na reklamach 182,4 mln zł.

Trzecie miejsce na podium należało do serialu typu scripted-docu „Szpital” w TVN. Przychody reklamowe przy nim wyniosły 179,2 mln zł.

Niewiele mniej - 171,5 mln zł - zarobił z kolei program „Dlaczego ja” w Polsacie. Kolejną pozycję zajął „Dzień dobry TVN”, którego wpływy reklamowe wyniosły 163,5 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Prognoza pogody” w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej „Pierwsza miłość” i „Szpital”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl