Program Gawryluk przegrał z konkurencją, ale zyskiwał widzów

Pilotowany przez cztery czerwcowe środy program publicystyczny"Dorota Gawryluk Konfrontacje" cieszył się mniejszą popularnościąniż propozycje emitowane przez w tym czasie przez konkurencję, alewidownia i udział w rynku audycji rosły z odcinka na odcinek.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Cztery pilotowe odcinki programu Doroty Gawryluk obejrzało wPolsacie 750 tys. widzów, co dało stacji 12,47 proc. udziału wrynku telewizyjnym - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Oglądalność audycjizwiększała się z odcinka na odcinek - pierwsze wydanie przyciągnęłoprzed ekrany 541 tys. osób, a ostatnie - 914 tys. osób. Rósł takżejej udział w rynku.

W czasie nadawania programu "Dorota Gawryluk Konfrontacje" (środy23.15) Polsat znalazł się jednak dopiero na czwartym miejscy wrynku telewizyjnym. Liderem pasma była Jedynka (1,3 mln widzów;filmy fabularne i "Droga do wolności"), dalej uplasowały się Dwójka(1 mln; filmy fabularne i dokumentalne, "Panorama") i TVN (990tys.; filmy fabularne).

Rok temu w tym paśmie Polsat miał jednak lepsze wyniki - 990tys. widzów i 15,34 proc. udziału.

Program Doroty Gawryluk oglądali najchętniej mężczyźni, widzowie wśrednim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i dużych miast.

Na reklamach nadawanych wokół programu Polsat zarobił 1,37 mln zł(dane cennikowe bez rabatów).

Program Gawryluk nie zniknie z antenyPolsatu?Decyzję czy ostatecznie program Doroty Gawryluk zagości na stałe wramówce Polsatu po wakacjach podejmie zarząd stacji. - W czasierozmowy z zarządem prezentowałem bardzo konsekwentnie opinię, żepublicystyka nie może zniknąć z dużej anteny Polsatu - tłumaczy namMarek Markiewicz, szef pionu informacji i publicystyki w Polsacie.Podkreśla on, że dobrą pognozoą dla programu na jesień jest fakt,że z odcinek na odcinek jego wyniki oglądalności rosły. Markiewiczchciałby, aby docelowo audycja Gawryluk emitowana była nie późniejniż o 22.15.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"