SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Jana Pospieszalskiego stracił 110 tys. widzów. Przegrywa z TVN24

Program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w tym roku gromadzi przed telewizorami średnio 267 tys. oglądających, o 110 tys. mniej niż rok temu. TVP Info w czasie emisji talk-show przegrywa walkę o widza z konkurencyjną stacją TVN24.

Jan Pospieszalski, fot. TVP Article

W okresie od 2 stycznia do 8 maja br. talk-show Jana Pospieszalskiego, nadawany w czwartki o godz. 22.30, oglądało średnio 267 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek magazynu wyemitowano 20 lutego br. Obejrzało go 516 tys. widzów. Gośćmi tego wydania programu byli Andrzej Celiński, Joanna Fabisiak i Jarosław Sellin, którzy rozmawiali o polityce kulturalnej państwa, oraz Włodzimierz Pawlik - zdobywca nagrody Grammy. Kolejny w rankingu odcinek miał już o 185 tys. widzów mniej.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-02-2014

516 372

5,17%

03-04-2014

330 673

3,33%

20-03-2014

325 361

3,32%


Audycja Jana Pospieszalskiego w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej straciła 110 tys. widzów. Wówczas program śledziło 377 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 3,91 proc. i 1,64 proc. Trzeba jednak dodać, że w tym okresie widzów stracił cały kanał TVP Info, co było związane m.in. ze zniknięciem stacji z części pakietów kablówek.

TVP Info w czasie emisji programu „Jan Pospieszalski: Bliżej” przegrywa walkę o widza z konkurencyjną stacją TVN24, która w tym czasie pokazuje „Szkło kontaktowe” i magazyn „Dzień po dniu”, co przekłada na 3,71 proc. udziału. Gorzej od informacyjnej stacji TVP wypada Polsat News („Wydarzenia, opinie, komentarze”, „Sportowe podsumowanie dnia” i „Informacje dnia”; 0,94 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info przegrywa i z TVN24 i z Polsat News.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24

370 618

3,71%

1,89%

TVP Info - Jan Pospieszalski: Bliżej

266 608

2,67%

0,84%

TVP2

93 606

0,94%

0,93%


Program „Jan Pospieszalski: Bliżej” emitowany jest od listopada 2011 roku. Oprócz rozmów prezentowane są w nim też reportaże o charakterze śledczym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Jana Pospieszalskiego stracił 110 tys. widzów. Przegrywa z TVN24

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Nic dziwnego że program Pospieszalskiego traci. Dookoła te same tematy: Smoleńsk, gender i radzieckie pomniki. Goście też ci sami, takie towarzystwo wzajemnej adoracji złożone z publicystów pisowskich tygodników.
48 22
odpowiedź
User
J.Pospieszalski "Dalej"
da, da, jak Putin. a lej, to tylko sugestia.
32 8
odpowiedź
User
roar
nic dziwnego, ten program nie jest publicystyczny ale jest połączeniem dramatu i komedii. Miałem okazję oglądać ten program kilak razy aby wyrobić sobie swoje zdanie i szczerze dziwię się że tego typu programy i poziom jest akceptowany w XXI.
55 21
odpowiedź
User
ja
nienawisc, nienawisc, nienawiesc...trzeba miec mocne nerwy zeby taka dawke przyjac
21 19
odpowiedź
User
Karol
Program Pana Janka traci i będzie tracić. Omijając monotematyczne zainteresowania to na kilometr z ekranu bije tanie i nudne aktorstwo Pana Janka P. Ciągle to sztuczne zainteresowanie wypowiedziami innych, a egocentryzm i auto uwielbienie spływa z ekranu. Drugią takąi katolo zmarźlina jest Wojciech Cejrowski. Ale Bosego ratuje tematyka i koloryt zdjęć. Ale i jeden i drugi za program - jeden - ma więcej niż prezes. A Pan Wojtek to nawet więcej niż Pan Bronisław. I wtedy to już wszystko lotto....
20 17
odpowiedź