SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program ochrony wiat przystankowych

Inicjatywa Claer Channel Poland - program ochrony wiat przystankowych

Clear Channel Poland zainicjowała program ochrony wiat przystankowych. Program ten realizowany jest od lutego br. w trzech miastach Poznaniu, Łodzi i aglomeracji Trójmiasto.

Stałą ochronę wiat zapewnia firma Group 4 Falck, z którą Clear Channel Poland podpisał umowę o współpracy. Taką ochroną jest już objętych prawie 900 wiat. Jeśli projekt odniesie pożądane rezultaty, a obie firmy będą zadowolone ze współpracy zostanie poszerzony i obejmie pozostałe miasta Polski.

Całodobowa ochrona wiat ma na celu zapobieganie ich niszczeniu, kradzieżom elementów wiat oraz nielegalnemu naklejaniu ogłoszeń i ulotek. Clear Channel Poland chce doprowadzić do wzrostu estetyki przystanków oraz obniżenia kosztów związanych z remontem wiat. Wymiana jednego panelu reklamowego to około 5 tysięcy złotych, a całej wiaty 15 tysięcy

- Nasza inicjatywa jest elementem tegorocznego projektu podnoszenia jakości obsługi klienta i usprawnienia procesu realizacji kampanii. Działania z zakresu ochrony i monitringu wiat to priorytetowy program realizowany przez nowy w strukturze firmy Zespół Kontroli Jakości. Wizerunek wiaty i jej otoczenia przekłada się bezpośrednio na wizerunek reklamowanego produktu czy usługi, a tym samym efektywność samych kampanii reklamowych - wyjaśniła Anna Nowaowsa-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Jednocześnie jest to społeczna inicjatywa, w którą firma Clear Channel Poland włączyła przedstawicieli miast oraz służb miejskich: policję i straż miejską, a w dłuższym okresie czasu pragnie pozyskać również zaangażowanie społeczności lokalnej i innych zainteresowanych podmiotów. Zniszczone i zaśmiecone wiaty przystankowe to nie tylko problem reklamodawców, ale również osób podróżujących środkami komunikacji miejskiej.

- Pomysł ochrony wiat to naszym zdaniem bardzo cenna społecznie inicjatywa. Jest to wkład Clear Channel Poland w budowanie porządku, bezpieczeństwa i estetyki miast. Nasza inicjatywa odniesie największe rezultaty w momencie, gdy zapalimy do niej jak największą grupę osób i instytucji oraz zbudujemy świadomość wśród mieszkańców. Wszystkim nam powinno zależeć na otoczeniu w którym żyjemy, a więc również na tym, aby miasta i obiekty użyteczności publicznej wyglądały jak najpiękniej i spełniały swoją funkcję użytkową. - podkreśliła Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland

Jak informują przedstawiciele regionalni firmy Clear Channel Poland, pomimo że program trwa niewiele ponad miesiąc są już jego pierwsze pozytywne efekty. Na gorącym uczynku zatrzymano już kilku wandali w Gdańsku i Łodzi oraz wiele osób rozklejających ulotki bez stosownego zezwolenia od właściciela. Osoby te zostały przekazane policji wraz z zebranym materiałem dowodowym.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program ochrony wiat przystankowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl