SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Respondka traci widzów i przegrywa z konkurencją

Program "Najzabawniejsze momenty świata", prowadzony przezKrzysztofa Respondka ogląda średnio 1,22 mln widzów. Stacja wpaśmie emisji programu zajmuje dopiero czwartą pozycję na rynku.

Program Respondka ma 13,06 proc. udziału w rynku w grupie 4+oraz 15,29 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research. Wyniki formatu spadają jednak zodcinka na odcinek.


Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
07-03-20091 426 38113,62%15,70%
14-03-20091 223 31514,07%18,30%
21-03-20091 040 61111,47%12,02%
średnia1 22804213,06%15,29%

Polsat jest w trakcie emisji programu stacją czwartego wyboru.Liderem jest Jedynka z 24,2 proc. udziału i 2,27 mln widzów. Wgrupie 16-49 stacja zajmuje trzecią pozycję wyprzedzając TVP2.


Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR %

TVP12 273 96024,20%17,67%
TVN1 427 12015,19%19,46%
TVP 21 342 71314,29%13,46%
Polsat -
Naj-
zabawniejsze momenty świata
1 22804213,06%15,29%

Ponad 20 procent widzów "Najzabawniejszych momentów świata"pochodzi z największych miast, ale tylko niespełna 6 proc. posiadawykształcenie wyższe.



ADH %AFF
PłećMężczyźni46,27%96

Kobiety53,73%104
Wiek4- 92,82%47

10- 157,05%96

16 - 195,95%99

20 - 246,02%71

25 - 296,09%70

30 - 346,35%79

35 - 397,79%113

40 - 448,00%124

45 - 499,25%125

50 - 5413,09%158

55 - 598,71%116

60+18,89%100
Wlk.miastaWieś37,89%97

< 50 tys.25,12%105

50-100tys.7,63%90

100-200 tys.8,93%113

> 200tys.20,42%99
ZawódTop management4,10%52

Pracownicy szczebla średniego17,38%122

Pracownicy fizyczni i rolnicy22,54%109

Emeryci29,02%109

Inne26,96%88
WykształceniePodstawowe53,94%120

Średnie30,48%101

Wyższe5,71%50

Inne9,87%74

Dołącz do dyskusji: Program Respondka traci widzów i przegrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl