SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów

Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” oglądało jesienią w niedzielne średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a reklamy przyniosły jej 1,2 mln zł.

Program „Kocham to, co lubię” emitowany był w okresie od 9 września do 25 listopada br. w niedziele o 17.20. Średnio oglądało go 1,15 mln osób przy udziale wynoszącym 9,40 proc. wśród wszystkich widzów i 6,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wtedy TVP1, nadająca powtórki „Komisarza Alexa”, co dawało jej 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała TVN (filmy fabularne; 14,37 proc.). Za TVP2 plasował się Polsat („Hotel 52”, „Przyjaciółki” ; 7,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajmowała czwartą pozycję i przegrywała także z Polsatem.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1261463321,42%15,44%
TVN175401114,37%20,31%
TVP2-Kocham to, co lubię11478949,40%6,19%
Polsat9210047,55%8,15%


Wpływy z reklam przy emisji programu wyniosły 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów.

TVP2 chce pokazywać kolejne odcinki programu wiosną 2013 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

Dołącz do dyskusji: Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szmira za abonament
Czy długo jeszcze będziemy musieli znosić tę wielokrotnie zmieloną papę serwowaną przez tvp? "Kulturalnie" nadętą.
odpowiedź
User
Pan z TVP2
Nie ma z kim gadać. TVP będzie wkrótce wyglądać jak koszary w Zegrzu z "Zezowatego szczęścia" niezapomnianego Munka. Obejrzyjcie tę scenę.
odpowiedź
User
Zjawa
Dwójka nadęła się kultututuralnie i zaraz pęknie. Jest próżna, tzn. pusta.
odpowiedź