Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. „Idealnie wpisywały się w ramówkę”

Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. „Idealnie wpisywały się w ramówkę”

Talk-show „Lustro” było emitowane w Onecie w latach 2015-2017. Paulina Młynarska gościła w nim osoby publiczne, które opowiadały o skrywanych wątkach z własnego życia. Z kolei w „Sile kobiet” Katarzyna Janowska rozmawia ze znanymi kobietami o ich drodze do sukcesu, osiągnięciach i planach na przyszłość. Program od 2015 roku jest obecny w ramówce Onetu.

- Na wszystkie kanały z portfolio A+E Networks dostępnego w Polsce produkujemy nie tylko lokalne programy, ale również szukamy polskich pozycji, które jeszcze nigdy nie były emitowane w telewizji. Zarówno „Siła kobiet” jak i „Lustro” wyprodukowane przez portal Onet.pl idealnie wpisywały się w ramówkę kanału Lifetime - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, PR manager w A+E Networks Polska.

Lifetime emituje „Lustro” i „Siłę kobiet” w półgodzinnych blokach, w których mieszczą się dwa kilkunastominutowe odcinki z różnych sezonów programów.

Polski oddział A+E Networks (nadawca History, Lifetime i Crime+Investigation) oraz Ringier Axel Springer Polska współpracują ze sobą już od pewnego czasu. Ostatnio History i Onet wyprodukowały wspólnie cykl „Tajemnice mundialu” z Michałem Polem i Przemysławem Rudzkim, który jest emitowany równocześnie w telewizji i internecie.

- W przeszłości zaprosiliśmy redakcję „Faktu” do współpracy przy cyklu „Cała prawda o zbrodni” na kanale kryminalnym Crime+Investigation czy ostatnio przy drugim sezonie programu „Polskie zabójczynie” - wyjaśnia Wysocki. - Nie wykluczamy kolejnych wspólnych projektów - wszystko jednak zależy od potrzeb kontentowych obu stron - dodaje.

Grupa Onet nie odpowiedziała na nasze pytania.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. udział Lifetime wyniósł 0,03 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"