Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. „Idealnie wpisywały się w ramówkę”

Na antenie kanału Lifetime, należącego do A+E Networks, można oglądać wyprodukowane przez Onet programy „Lustro” Pauliny Młynarskiej i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej. Wynika to ze współpracy obu nadawców.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. „Idealnie wpisywały się w ramówkę”

Talk-show „Lustro” było emitowane w Onecie w latach 2015-2017. Paulina Młynarska gościła w nim osoby publiczne, które opowiadały o skrywanych wątkach z własnego życia. Z kolei w „Sile kobiet” Katarzyna Janowska rozmawia ze znanymi kobietami o ich drodze do sukcesu, osiągnięciach i planach na przyszłość. Program od 2015 roku jest obecny w ramówce Onetu.

- Na wszystkie kanały z portfolio A+E Networks dostępnego w Polsce produkujemy nie tylko lokalne programy, ale również szukamy polskich pozycji, które jeszcze nigdy nie były emitowane w telewizji. Zarówno „Siła kobiet” jak i „Lustro” wyprodukowane przez portal Onet.pl idealnie wpisywały się w ramówkę kanału Lifetime - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, PR manager w A+E Networks Polska.

Lifetime emituje „Lustro” i „Siłę kobiet” w półgodzinnych blokach, w których mieszczą się dwa kilkunastominutowe odcinki z różnych sezonów programów.

Polski oddział A+E Networks (nadawca History, Lifetime i Crime+Investigation) oraz Ringier Axel Springer Polska współpracują ze sobą już od pewnego czasu. Ostatnio History i Onet wyprodukowały wspólnie cykl „Tajemnice mundialu” z Michałem Polem i Przemysławem Rudzkim, który jest emitowany równocześnie w telewizji i internecie.

- W przeszłości zaprosiliśmy redakcję „Faktu” do współpracy przy cyklu „Cała prawda o zbrodni” na kanale kryminalnym Crime+Investigation czy ostatnio przy drugim sezonie programu „Polskie zabójczynie” - wyjaśnia Wysocki. - Nie wykluczamy kolejnych wspólnych projektów - wszystko jednak zależy od potrzeb kontentowych obu stron - dodaje.

Grupa Onet nie odpowiedziała na nasze pytania.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. udział Lifetime wyniósł 0,03 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem