„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2020 roku w 4+, a „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w 2020 roku w grupie ogólnej miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych w 2020 roku w 4+, a „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49
Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak; gospodynie „Dzień dobry TVN”

W 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 458 tys. osób przy 8,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn TVP2 miał o 34 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

„Pytanie na śniadanie” w poprzednich 2 latach wielokrotnie zmieniało godziny nadawania. Magazyn startował między 7.15 a 8.00.

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 430 tys. osób, co przełożyło się na 7,81 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 447 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 9,19 proc.), co oznacza spadek o 18 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” w 2019 i 2020 roku zaczynało się miedzy 7.30 a 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W 2020 roku jego widownia wyniosła 309 tys. osób, a jego udział - 10,67 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 21 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

grafika

„Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w ub.r. miał 202 tys. widzów (względem 2019 roku spadek o 4 tys. oglądających).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-2020-rok-najpopularniejsze-stacje-programy-reklama,7173201144628865a ##

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 17 tys. do 173 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 4 tys. do 128 tys.).

grafika

W 2020 roku wzrósł czas oglądania telewizji o 5 minut

W 2020 roku nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów była TVP1, która wyprzedziła Polsat. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. O 5 minut wydłużył się średni czas oglądania telewizji, ale zmniejszyły się wydatki reklamowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]