SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w marcu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w marcu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVPArticle

W marcu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 364 tys. osób przy 6,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 133 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich magazynów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 361 tys. osób, co przełożyło się na 6,73 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 436 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,78 proc.), co oznacza spadek o 74 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W marcu 2022 roku jego widownia wyniosła 300 tys. osób, a jego udział - 8,24 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 39 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w marcu br. miał 142 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 69 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 42 tys. do 114 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 10 tys. do 106 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w marcu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ty
Nie ogladam TVP.
odpowiedź
User
ann
Wellman i Prokop-najlepsi!
odpowiedź
User
Oglądacz
Im jeszcze opłaca się robić te programy dla 300 tys. widzów? Ukryta prawda miałaby większą oglądalność wtedy
odpowiedź