SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Projekt lady” z Małgorzatą Rozenek przesunięty na wakacje. „Rynek się zmienia”

Reality-show „Projekt lady”, który poprowadzi Małgorzata Rozenek, TVN najprawdopodobniej pokaże dopiero w wakacje. - W tej chwili mamy bardzo dobre wyniki oglądalności i nie ma potrzeby jego wprowadzania na antenę - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy Grupy TVN.

Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady" Article

„Projekt lady” to program w którym Małgorzata Rozenek stara się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Zdjęcia do programu, kręcone w pałacu w Radziejowicach, ruszyły w listopadzie 2015 r., a finiszują właśnie teraz. Za produkcję wykonawczą, opartego na brytyjskim formacie „Ladette to Lady”, reality-show odpowiada firma Golden Media Polska.

- Jesteśmy zadowoleni z tego, co dotąd zobaczyliśmy i myślę, że widzom ten program też się spodoba - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Widzowie formatu jednak na razie nie zobaczą. Prezentowano go co prawda na konferencji wiosennej ramówki TVN, ale nie trafił dotąd na antenę, nie nastąpi to też w przyszłym miesiącu.

- To, że „Projekt lady” nie pojawia się na razie w emisji wynika z szerszej polityki stacji, zmierzającej do większej elastyczności ramówki. Po pierwsze staramy się reagować na sytuację na rynku reklamowym, po drugie dać widzom więcej w sezonach letnim i zimowym, kiedy tradycyjnie w dużych stacjach dominują powtórki - mówi Czaja.

Wicedyrektor programowy TVN podkreśla, że w tej chwili stacja ma bardzo dobre wyniki oglądalności (TVN od startu ramówki w połowie lutego br. jest cały czas liderem w 16-49, mocno wyprzedzając Polsat - przyp.) i nie ma potrzeby wprowadzania „Projekt lady” na antenę. - Prawdopodobnie pojawi się on w ramówce TVN dopiero latem, na pewno w dobrym paśmie - mówi Czaja.

Bogdan Czaja spodziewa się, że w najbliższych latach będzie więcej programów, produkowanych niekoniecznie z myślą o konkretnym sezonie i miejscu w ramówce, ale będących taką „rezerwą strategiczną”.

- Zmieniają się przyzwyczajenia widzów, którzy migrują między tradycyjną telewizją a serwisami VOD, zmieniają się potrzeby naszych reklamodawców i rynek z którego żyjemy, my też nie możemy tak po staremu planować naszych programowych działań - podkreśla Czaja.

W ub.r. TVN przez całe wakacje emitował premierowe odcinki serialu “Na Wspólnej”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. średni udział TVN w rynku wyniósł 10,79 proc. w grupie 4+ i 13,34 proc. w 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt lady” z Małgorzatą Rozenek przesunięty na wakacje. „Rynek się zmienia”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
HA!
Przesunięcie "Piekielnego hotelu" o kilka miesięcy TVN tłumaczył IDENTYCZNiE :D Potrzebą dostosowania się do rynku :D Później okazało się, że musieli robić dokrętki, bo Rozenek była nieautentyczna i wypadła bardzo źle. Teraz na pewno jest tak samo :D :D Tylko po co inwestować w Małgorzatę Majdan skoro kolejne inwestycje się nie zwracają?? :D
68 11
odpowiedź
User
uuu
Wow, nareszcie ktoś wpadł na to, że w wakacje Polacy nie chcą oglądać maratonu powtórek w telewizji.
37 15
odpowiedź
User
rttr
Przesunięcie "Piekielnego hotelu" o kilka miesięcy TVN tłumaczył IDENTYCZNiE Potrzebą dostosowania się do rynku Później okazało się, że musieli robić dokrętki, bo Rozenek była nieautentyczna i wypadła bardzo źle. Teraz na pewno jest tak samo Tylko po co inwestować w Małgorzatę Majdan skoro kolejne inwestycje się nie zwracają??


Nie kilka miesięcy, a dwa tygodnie. Co do reszty- pełna zgoda :D
32 8
odpowiedź
User
pavv
Akurat w wakacje to oglądalność czegokolwiek jest o 70% niższa niż zimą gdy wszystkie stacje też serwują nam powtórki. Po prostu zrobili kolejny gniot i mają problem kiedy go wyemitować żeby chociaż 300 tys. ludzi oglądało.
34 12
odpowiedź
User
Gladiator
Ten program będzie miał taki sam sukces jak to co Polsat puścił tydzień temu, czyli ten "Siuprajs Siuprajs". SS by może i miał oglądalność, ale prowadzący ten program ewidentnie się do tego nie nadają. Żeby nikt w Polsacie nie obejrzał najpierw pierwszego odcinka i ocenił na zimno, tylko wrzucił to od razu do ramówki, to aż wstyd.
35 10
odpowiedź