SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7 nagród dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards

Zespoły kreacji i marketingu VIMN CEEI z biur w Warszawie i w Budapeszcie w międzynarodowym konkursie Promax Global Excellence Awards zdobyły siedem nagród. Pięć z nich przyznano kampanii „Millions of Choices”, która promowała Paramount Channel HD.

Z łącznej liczby 13 nominacji zespoły kreacji i marketingu Viacom International Media Networks CEEI zdoły 7 nagród - dwa złota oraz pięć sreber.

Złoto przyznano kampanii „Millions of Choices” w kategorii „Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji” oraz spotowi „Eric Cartman Inside Your Head” w kategorii „Długometrażowy spot promocyjny”.

Kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii, zdobyła jeszcze cztery srebra w czterech innych kategoriach.

Nagrody dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards:

ZŁOTO

Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Długometrażowy spot promocyjny - Eric Cartman Inside Your Head - Comedy Central CEE

SREBRO

Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji - The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel CEE

Video promujące kanał telewizyjny - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Kampania promocyjna kanału telewizyjnego - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Spot wizerunkowy emitowany online, w telewizji kablowej lub satelitarnej - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Copywriting - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE

Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia na świecie, przyznawane w środowisku marketingu telewizyjnego.

Dołącz do dyskusji: 7 nagród dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Raul
Rzeczywiscie ciekawa ta kampania.
odpowiedź