Dziewięć nominacji zostało przyznanych za realizacje przygotowane dla kanału filmowego Paramount Channel. Pięć nominacji otrzymała kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Wykorzystano w niej kultowe sceny z takich filmów, jak: „Forrest Gump”, „Cast Away - Poza światem” czy „Dzień świstaka”.
Materiały promocyjne przygotowywały zespoły kreacji i marketingu z warszawskiego i budapeszteńskiego biura Viacom International Media Networks CEEI.
PromaxBDA to międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych zajmujących się autopromocją i marketingiem. Zwycięzcy konkursu Promax Global Excellence Awards zostaną ogłoszeni 14 czerwca br.
Wideo promujące kanał telewizyjny:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE

Długometrażowy spot promocyjny:Eric Cartman Inside Your Head - Comedy Central, CEE
Kampania kanału rozrywkowego lub komediowego:- Family Guy Live Action Spots - Comedy Central, CEE
Filmy kinowe wykorzystane w wideo promocyjnym dla telewizji:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE
Filmy kinowe wykorzystane w kampanii telewizyjnej: - Kill Bill Weekend - Paramount Channel, CEE
Spot promocyjny programu:- Django Unchained - Animated TV Spot Paramount Channel, CEE
Spot wizerunkowy emitowany online, w telewizji kablowej lub satelitarnej:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Kampania promocyjna kanału telewizyjnego:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Montaż:- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE

Copywriting:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Kampania wizerunkowa:- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Montaż dźwięku:- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE











