SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro” w kampanii Promedica24

W radiu, prasie, telewizji i internecie ruszyła nowa kampania promocyjna firmy Promedica24, specjalizującej się w organizowaniu pracy za granicą dla opiekunów i opiekunek. Akcję pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro” przygotowały firmy Walk Creative i OMD.

Article

Celem kampanii „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”, która potrwa do połowy sierpnia br., jest pozyskanie przez firmę Promedica24 do współpracy osób, które podejmą pracę opiekuna seniora. Zachętą jest dodatkowe 100 euro bonusu, otrzymywane za każde przepracowane 31 dni na kontrakcie w Niemczech, przy czym warunkiem jest podjęcie takiej pracy od 1 czerwca.

Akcja obejmuje media o zasięgu ogólnopolskim, w tym radio (rozgłośnie z pakietu Total Zet - Radio ZET i 81 rozgłośni lokalnych), prasę (magazyny kolorowe i poradniki dla kobiet, dzienniki), telewizję i internet (social media, działania big data), a także media lokalne i regionalne.

Jednocześnie nowa kampania Promedica24 zmienia sposób komunikacji marki. Nowa komunikacja ma podkreślać, że praca opiekunki seniorów to praca z czymś więcej, z wartością dodaną, zarówno w wymiarze emocjonalnym, jak i racjonalnym.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro” w kampanii Promedica24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl