SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja 'Dołącz do Książkowych Pożeraczy' trwa

5 maja ruszyła promocja konsumencka marki Rama. Akcja potrwa do 30 czerwca br.

To kolejny etap kampanii mającej na celu wzrost sprzedaży produktów oraz kreowanie wizerunku marki zorientowanej na prawidłowy rozwój dzieci. We wcześniejszych edycjach uczestnicy otrzymywali klocki Lego i pudełka na  kanapki (tzw. “lunchboxy”). W tym roku do wygrania są książki dla dzieci: "Pinokio", "Alicja w Krainie Czarów", "Awantura o Basię", "Bajki według Charlesa Perrault" oraz "Tajemniczy ogród".

Promocja obejmuje wszystkie warianty produktów Ramy: Rama Classic, Rama Olivio, Rama Yoghurt, Rama Creme Bonjour oraz Rama Cremefine. Za zebranie 3 kodów kreskowych z wymienionych produktów i wysłanie ich pocztą lub wymianę w salonie prasowym Kolporter, konsument może otrzymać wybraną książkę z Kolekcji. Po tygodniu trwania promocji rozdano ich już ponad 2500.

Akcja nagłośniona została zarówno w mediach (prasa, radio, TV), jak i w magazynie sponsorowanym Unilevera „Ty i Twój Dom”, na stronie internetowej pisma oraz w miejscach sprzedaży.

Promocja wspiera także ogólnopolską akcję Cała Polska Czyta Dzieciom. Marka Rama jest bowiem sponsorem V Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom.

Agencja EURO RSCG Marketing House odpowiedzialna jest za zbudowanie bazy danych uczestników, wysyłkę nagród drogą pocztową bezpośrednio do nich oraz dystrybucję książek do salonów Kolporter.

Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Lowe GGK, spotów radiowych oraz reklamy prasowej – agencja Espresso, materiałów POS i taktycznych szczegółów akcji – IQ Marketing.

Dołącz do dyskusji: Promocja 'Dołącz do Książkowych Pożeraczy' trwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl