SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja Lipton w salonikach InMedio i Relay

Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji Lipton w zakresie obsługi wydawania nagród gwarantowanych.

Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski.

Nagrodą gwarantowaną w promocji jest płyta CD „Lipton zagrzewa do jazdy” z muzyką chilloutową, idealną na odpoczynek po aktywnie spędzonym dniu. Warunkiem jej wydania jest przedstawienie dowodu zakupu herbaty Lipton. Akceptowane są jedynie paragony wydane przez punkty sprzedaży i sieci handlowe biorące udział w promocji, na których wartość zakupu herbaty Lipton jest nie mniejsza niż 10 zł. W ramach dodatkowej komunikacji akcji promocyjnej we wszystkich centrach odbioru nagród umieszczono materiały POS, informujące o promocji. Promocja trwa do 28 lutego 2007.

W salonikach prasowych odbywa się również redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz sampling puszek Sheba wspierający promocję walentynkową.

Dołącz do dyskusji: Promocja Lipton w salonikach InMedio i Relay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl