ProSiebenSatSat.1 i RTL zawierają sojusz. Będą walczyć reklamowo z Google i Facebookiem

Dwaj niemieccy nadawcy - ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland zapowiedziały współpracę. Obie stacje zamierzają uruchomić wspólną platformę reklamową, dzięki której będą mogły razem kierować do reklamodawców swoją ofertę i skutecznie walczyć o przychody z reklam z największymi graczami na rynku, takimi jak Google i Facebook.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zapowiedziane przez ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland partnerstwo dotyczy zbudowania do 2020 r. wspólnego systemu, który ma obsługiwać partnerów reklamowych na szybko rosnącym rynku telewizorów podłączonych do internetu (smart TV), których liczbę ocenia się obecnie w Niemczech na ok. 18 mln sztuk.

Według zapowiedzi koncerny  ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland będą wspólnie wykorzystywać i rozbudowywać prowadzoną obecnie przez pierwszą z tych stacji platformę Active Agent po to, by skutecznie dostarczać precyzyjnie targetowane reklamy do użytkowników odbiorników TV najpierw w Niemczech, a później także na innych europejskich rynkach.

Jak zauważają branżowe media partnerstwo obu nadawców ma stworzyć realną konkurencję dla największych firm technologicznych działających obecnie na rynku reklamy digital, takich jak Google i Facebook.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]