SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prudential zmienia się w Pru. Rusza kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”

Ubezpieczyciel Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru. Firma startuje także z kampanią reklamową, w której zaprezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Przygotowały ją Publicis Lion, Stracom, Film Reaktor i OneMulti.

Kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru” rozpoczyna nowy etap działalności firmy, która pod zmienioną marką Pru zamierza sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G. Jest to wynik bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G, specjalizującą się w zarządzaniu aktywami i pomnażaniu zgromadzonych oszczędności swoich klientów.

„Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”

Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie, bliskość i dostępność. Pokazuje, że firma rozumie codzienne sprawy, zmartwienia i radości klientów oraz podchodzi do każdego z nich w sposób indywidualny. Przedstawia również klientom nową markę ze zmienionym logotypem oraz szatą graficzną. W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych zobaczymy, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne.

Filmy reklamowe Prudential emitowane będą od 23 marca 2022 r. Reklamy mają długość 15 i 30 sekund. 

- Najnowsza kampania reklamowa podkreśli wyznawane przez nas wartości. Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do Klienta pozostają niezmienne. Nadal umiemy słuchać i rozmawiać o ubezpieczeniach oraz rozpoznawać potrzeby naszych Klientów. Każdą zawartą polisę traktujemy jako obietnicę, za którą stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Doskonale rozumiemy, że za każdą z nich stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania. Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw - mówi Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w Internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Publicis Lion, należąca do struktur Publicis Worldwide Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.

Dołącz do dyskusji: Prudential zmienia się w Pru. Rusza kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
W. Tatarski
Może ja mam spaczony umysł, ale skojarzenia, jakie mam z tą nową nazwą, są niezbyt zachęcające. Swoją drogą czy na pewno ludzie chcą się spoufalać z firmą ubezpieczeniową?
odpowiedź
User
Dominik
W ramach kolejnego uproszczenia niech jeszcze usuną że dwie litery, bo jest za dużo. Mogłoby zostać samo P. Bo przecież Prudential to taka trudna nazwa.
odpowiedź
User
mike
Ja robię Pru jak się kapuchy z grochem najem.
odpowiedź