SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prudential w kampanii szuka swoich przedwojennych klientów (wideo)

W rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej Prudential pokazuje spadkobierców przedwojennych polis wystawionych przez firmę w Polsce. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Starcom, Optizen Labs i Next.

Article

Nowe reklamy towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential pokazują dwie osoby, których dziadkowie przed II wojną światową wykupili w nim polisy. Oboje bohaterowie zgłosili się teraz do firmy i po weryfikacji danych otrzymali wypłatę tych świadczeń.

Prudential działał w Polsce do wybuchu II wojny światowej i wystawił wtedy 4,6 tys. polis na życie. Spadkobiercom części ubezpieczonych firma wypłacił odszkodowania  w latach 50. i 60. oraz po 2000. roku, jednak nadal nie udało się odnaleźć potomków 2,7 tys. przedwojennych klientów.

Firma na polski rynek wróciła przed rokiem i w pierwszej dużej kampanii reklamowała Premiopolisę „Start w życie” (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa ma charakter wizerunkowy. - Historie naszych prawdziwych klientów pokazują, że zawsze spełniamy swoje obietnice, nawet jeśli zostały złożone ponad 75 lat temu - przekonuje Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce. - Wciąż będziemy poszukiwać spadkobierców naszych przedwojennych polskich klientów - zapowiada.

Listę tych osób ubezpieczyciel opublikował w swoim anglojęzycznym serwisie internetowym wraz z informacjami po polsku dla ich spadkobierców i osób znających ich los. Ponadto na facebookowym kanale Prudential Polska pojawiła się zakładka historieprudential.pl oraz udostępniono bezpłatną aplikacją mobilną (na systemy iOS i Android). Akcja obejmuje też reklamy w telewizji oraz prasie (tygodniki i miesięczniki - wydania papierowe i wersje elektroniczne).

- Chcemy zaprezentować kolejnych spadkobierców, których, mamy nadzieję, odnajdziemy dzięki naszej kampanii i ogłoszeniom. Prawdziwy bohater mówiący o spełnieniu obietnicy przez markę to dowód wiarygodności firmy - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.

Kampania potrwa do wakacji. Jej koncepcję kreatywną opracowała agencja Brain, działania w internecie prowadzi agencja Next, aplikację mobilną przygotowała firma Optizen Labs, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prudential w kampanii szuka swoich przedwojennych klientów (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dr
chciałbym uwierzyć że to robią z dobrego serca... ale jakos o dziwo nie mogę. kasa... do mnie to nie przemawia.
13 10
odpowiedź
User
Tomasz
Akcja zasługuje na uznanie. Jednakże patrząc na listę osób ubezpieczonych ma się nieodparte wrażenie, że jest ona wymuszona a nie dobrowolna. Wynika ona z tego, że większość osób to osoby pochodzenia żydowskiego a więc ubezpieczyciel nie ma wyboru. Jedynie należy się cieszyć, że spadkobiercy otrzymają jakieś pieniądze, lecz w innych okolicznościach mogliby jedynie oglądać listę.
11 9
odpowiedź
User
Spiski wszędzie
Idąc tropem wypłacania tylko osobom pochodzenia żydowskiego można założyć, że wypłacaliby tylko tym osobom. A to nie jest prawdą. I jeszcze coś - na liście osób połowa wygląda na żydowskich obywateli POLSKI. Nie szukajmy wszędzie spisków...
PS A czy nasz "narodowy" ubezpieczyciel nie ubezpieczał aby przed wojną mienia i życia również żydowskich obywateli II RP???
9 8
odpowiedź
User
spadkobierca.
proszę podac adres gdzie sprawdzę liste osób
12 8
odpowiedź
User
fran ia
uczciwie byloby opublikowac lisete przdwojennych ubezpieczonych
9 8
odpowiedź