SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przeagencja dla Premio na kolejnych rynkach

Przeagencja pozyskała interaktywny budżet marki Premio na rynkach litewskim, łotewskim i estońskim. Grupa Goodyear powierzyła jej to zlecenie w wyniku rekomendacji.

Dla Premio na rynkach litewskim, łotewskim i estońskim Przeagencja zajmie się wdrożeniem serwisu internetowego oraz jego stałą obsługą.

Agencja współpracuje z Grupą Goodyear od 2003 roku, do tej pory obsługując m.in. Akademię Rozwoju Goodyear i sieć Premio.

Dołącz do dyskusji: Przeagencja dla Premio na kolejnych rynkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl