Na Przegląd Sportowy Onet internauci znów mogą komentować teksty

Ringier Axel Springer Polska przywrócił możliwość pisania komentarzy pod tekstami publikowanymi w Przeglądzie Sportowym Onet. Na razie nie wiadomo, czy będzie można komentować także teksty w innych serwisach wydawcy.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Na Przegląd Sportowy Onet internauci znów mogą komentować teksty

Serwis My-mobile.pl zauważył, że pod artykułami Przeglądu Sportowego Onet można znowu pisać komentarze. Serwis dodaje, że koncern postawił na system Disqus. Komentarze można zostawiać pod tekstami opublikowanymi od 9 stycznia br. Na razie nie ma ich zbyt wiele - pod większością artykułów nie ma ich wcale, pojawiają się pojedyncze.

Onet w 2018 roku wyłączył komentarze pod artykułami w sekcjach Wiadomości i Kultura, a potem także w pozostałych działach. Rok wcześniej Wyborcza.pl zezwoliła na pisanie komentarzy tylko swoim subskrybentom. Użytkownicy wciąż mogą natomiast zostawiać je m.in. na portalach Wp.pl i Gazeta.pl.

Spytaliśmy biuro prasowe RASP, czy komentarze wrócą także do innych serwisów firmy, właśnie choćby do Onetu. Jednak obecnie tego nie wiadomo.

- Z komentarzami eksperymentujemy od początku zeszłego roku – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Wolnicki, wicenaczelny (od 15 stycznia naczelny) Przeglądu Sportowego Onet. - Obecnie trwa trzecia iteracja testów komentarzy. W jej ramach dostęp do komentarzy mają wszyscy użytkownicy Przeglądu Sportowego Onet. Wcześniej dostęp był tylko częściowy, dla pewnego procenta użytkowników – dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tadeusz-kadziela-kto-to-jest-wydawca-premium-przeglad-sportowy-onet,7169447513790593a ##

- Na dziś, po trzech iteracjach testów nie widzimy negatywnych, hejterskich czy toksycznych dyskusji. Czuwamy nad tym, co się dzieje w naszych komentarzach. Wspierają nas też w tym nasi użytkownicy – podkreśla Wolnicki. - Zdecydowaliśmy się na te testy, ponieważ dostawaliśmy sygnały od naszych czytelników, że brak możliwości komentowania to jeden z największych braków, jaki dostrzegają w naszym serwisie. Sami mieliśmy też poczucie, że serwis sportowy bez komentarzy, bez możliwości dzielenia się emocjami, to produkt niepełny, niekompletny – zaznacza.

W sierpniu ub.r. dział sportowy Onetu, do którego w połowie 2022 roku włączono serwis „Przeglądu Sportowego”, zanotował 6,63 mln użytkowników, 21 minut i 43 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 22,45 proc. zasięgu (dane Mediapanel).

Od 9 stycznia ub.r. „Przegląd Sportowy” ukazuje się dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki). Jak wynika z danych PBC, w trzecim kwartale ub.r. jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 21 115 egz. (wzrost o 29,49 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu