SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przekrój” i „Uważam Rze” ze wspólnym pakietem reklamowym

Presspublica i Wydawnictwo Przekrój wprowadzają wspólny pakiet reklamowy dla tygodników „Przekrój” i „Uważam Rze”. Sprzedażą nowej oferty zajmuje się Presspublica.

„Przekrój” i „Uważam Rze” ze wspólnym pakietem reklamowym

W ramach wspólnego pakietu „Przekroju” i „Uważam Rze” firma, która wykupi po co najmniej jednej reklamie w ukazujących się równocześnie wydaniach tych tygodników, otrzyma 30-procentową zniżkę w porównaniu z regularnymi cennikami obu tytułów. Za sprzedaż tej oferty odpowiada biuro sprzedaży korporacyjnej Presspubliki.

>>> Tygodniki opinii w lipcu: „Uważam Rze” liderem, traci „Polityka” i „Newsweek” 

Wspólny pakiet ma być początkiem współpracy między wydawnictwami Presspublica i Przekrój. Przypomnijmy, że Wydawnictwo Przekrój od dwóch lat należy do Grzegorza Hajdarowicza, który w połowie br. kupił większościowe udziały w Presspublice. Zgodę na tę transakcję wyraził właśnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przekrój” i „Uważam Rze” ze wspólnym pakietem reklamowym

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytajnik
jaka jest logika takiego posuniecia, poza ekonomiczna, czyli wspolnym biurem reklamy? zadna - przeciez poza osoba roberta mazurka nic nie laczy tych dwoch tytulow...
8 8
odpowiedź
User
Purysta j.
łączyć- kogo? co? ukłony w stronę deklinacji.
8 8
odpowiedź
User
WG
@pytajnik, i dlatego oblecą wszystkie segmenty rynku
8 8
odpowiedź
User
bzdura panie purysta
NIE łączyć - kogo czego (=tych dwóch tytułów)
przy negacji w jęz.pol zmieniamy deklinację
8 8
odpowiedź