'Przekrój' nowy, a jednak taki sam

Dziś na rynku pojawiło się pierwsze, po zmianie właściciela, niecozmienionie wydanie tygodnika "Przekrój". Do zespołu dołączyliDaniel Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski.

RPS
RPS
Udostępnij artykuł:

Poza zmianą dnia wydania "Przekroju", o której już pisaliśmy,zmiany wewnątrz samego pisma są niewielkie. Jak przekonujeprzedstawiciel wydawcy (producenta filmowego GrzegorzaHajdarowicza), zmiany mają być wprowadzane sukcesywnie w ciągunajbliższych miesięcy.Aktualnie współpracę z tygodnikiem rozpoczęli DanielHorowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski. Nawtorkowej okładce "Przekroju" znalazła się praca Daniela Horowitza,rysownika współpracującego z największymi amerykańskimipismami.

Nowe działy mają pojawić się w tygodniku w najbliższym czasie.Nie zmienił się także nakład wczorajszego wydania. - Jesteśmyrealistami, wiemy, że te niewielkie zmiany nie sprawią, ze naglesprzedaż podskoczy nam do 100 tys. egzemplarzy - wyjaśnia portalowiWirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca grupyGremi.

Docelowo z tygodnika mają zniknąć bieżące informacje. "Przekrój"ma stać się tygodnikiem o tematycespołeczno-kulturalno-cywilizacyjnej.

Sprzedaż ogółem tygodnika "Przekrój" w pierwszympółroczu 2009 roku wyniósł 45 467 egzemplarzy (daneZKDP).

RPS
Autor artykułu:
RPS
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami