SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemysław Orszulik w MullenLowe Warsaw na czele teamu do obsługi Kinder

Przemysław Orszulik jako senior account manager wzmocnił zespół client service agencji MullenLowe Warsaw. W związku z wygranym przez agencję przetargiem Ferrero Polska, będzie koordynował prace dla tego klienta.

Przemysław OrszulikPrzemysław Orszulik

W efekcie wygranej agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za prowadzenie 12 profili marki Kinder na Facebooku i Instagramie, a także ich stron www na rynku polskim i w krajach bałtyckich. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację, zgodne ze strategią przygotowaną przez agencję. W portfolio flagowej marki Ferrero są m.in. Kinder Bueno, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Country, Schoko Bons.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Koordynacja tej współpracy to główne zadanie nowego senior account managera, Przemysława Orszulika. - Przemek z sukcesami pracował wcześniej dla kilku uznanych marek - w tym także należących dla Fererro - mówi Aleksandra Wiśniewska, client service and business director MullenLowe Warsaw.

- Wnosi nie tylko know-how, ale dużo energii i doskonale pasuje do kultury naszej agencji. Chcemy wykorzystać jego doświadczenie, by proponować klientowi jak najlepsze połączenie naszej kreatywności i innowacyjności.  - podkreśla.

Kim jest Przemysław Orszulik

Orszulik w reklamie pracuje od siedmiu lat. Zaczynał od stażu w agencji Lvov, a następnie pracował kolejno w agencjach Isobar, Nairobia, Leo Burnett, Publicis Commerce. Ma na koncie projekty ATL, digital, social media. Zdobywał także doświadczenie przy tworzeniu  contentu oraz projektach z zakresu szeroko rozumianego eCommerce. Klienci dla których pracował to Ferrero Polska, Orange, Carlsberg, Mondelez, Barilla. Uczestniczył w realizacji kampanii lokalnych i globalnych.

Ponadto Orszulik, zatrudniony do zespołu group account director Renaty Hejduk, będzie także wspierał team w zakresie prac digital dla marek Knorr (Unilever) oraz Provident. Zespół client service MullenLowe Warsaw zatrudnia obecnie blisko 20 osób.

Dołącz do dyskusji: Przemysław Orszulik w MullenLowe Warsaw na czele teamu do obsługi Kinder

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OlgaO
Podrzędna agencja, podrzędny klient, podrzędne stanowisko. LOL
odpowiedź
User
s
ewwww
odpowiedź
User
toja
Podrzędna agencja, podrzędny klient, podrzędne stanowisko. LOL
a jaki to nie będzie podrzedny Klient i podrzedna agencja? z ciekawosci pytam
odpowiedź