Przemysław Rosa: z GroupM Connect do Value Media

Przemysław Rosa dołączył do zespołu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio pracował w GroupM Connect, a wcześniej m.in. w TNS Polska i GfK Polonia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Przemysław Rosa: z GroupM Connect do Value Media
Przemysław Rosa

W Value Media Przemysław Rosa objął funkcję paid social managera. Będzie odpowiadać m.in. za działania dla marek z portfolio L’Oreal Polska.

Poprzednio przez rok pracował w GroupM Connect. Zajmował się tam realizacją kampanii wizerunkowych i efektywnościowych na Facebooku dla firm takich jak Procter & Gamble, Danone, Wrigley i GlaxoSmithKline.

Wcześniej przez sześć lat był związany z firmami badawczymi, pracował w TNS Polska i GfK Polonia, zajmując się badaniami marketingowymi.

Ukończył studia z socjologii na Uniwersytecie Warszawskim i z project managementu w Szkole Głównej Handlowej, skończył też kurs strategii komunikacji marki w Szkole Mistrzów Reklamy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia