„Przenieś numer z palcem w…” - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile, prowadzona pod hasłem „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Lubię to, Papaya Films, Rio de Post, Mindshare Polska i iProspect.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Przenieś numer z palcem w…” - staruszka jako rajdowiec w kampanii Virgin Mobile (wideo)

W reklamach pełna energii staruszka Gigababcia wykonuje karkołomne triki w driftującym samochodzie. Jednocześnie przy pomocy smartfona przenosi swój numer do Virgin Mobile, co ma podkreślać prawdziwość sloganu: „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”.

Kampania informuje, że dla nowych klientów Virgin Mobile w pakiecie #Dlamniesuper dostępne są pakiety internetu do 13 GB miesięcznie, w pakiecie #Pełenluz za 19 zł miesięcznie - 500 MB internetu gratis, w pakiecie #Bezlimitu za 29 zł - 1 GB internetu gratis, a w pakiecie #Najlepiej za 39 zł - 2 GB internetu gratis. Ponadto korzystanie z Facebooka i Messengera nie jest doliczane do zużycia pakietu.

W poprzedniej kampanii Virgin Mobile z udziałem Gigababci, prowadzonej w marcu br., promowany był pakiet #Najlepiej.

grafika

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 22 kwietnia. Jest realizowana w telewizji i radiu (stacje główne i tematyczne), internecie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lubię to - linked by Isobar. Spot, wyreżyserowany przez Piotra Onopę, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Mindshare Polska i agencja iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami