SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przenośnik konta w nowej kampanii Alior Banku (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego w Alior Banku. Akcję – opartą na motywie przenośnika konta – przygotowały firmy PZL, Maxus, Artegence i Sympatico.

Przenośnik konta w nowej kampanii Alior Banku (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa konta osobistego w Alior Banku podkreśla zalety tej oferty: darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, bezpłatne przelewy internetowe, brak opłat za prowadzenie konta oraz pakiet assistance „Pomocni Fachowcy”. Akcja opiera się na motywie charakterystycznego dla tego banku melonika, który tym razem pełni funkcję specyficznego przenośnika konta. Ma to odzwierciedlać, że specjaliści Alior Banku pomagają nowym klientom w przeniesieniu konta z innego banku.

Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, wybrane kanały tematyczne), internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, mniejsze serwisy skupione w sieciach reklamowych), oddziały Alior Banku (oznakowanie witryn) oraz pojazdy komunikacji miejskiej (6,5 tys. nośników w formie tzw. „rączek” w 8 największych miastach). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – stworzyła agencja reklamowa PZL, działania w internecie przygotowały agencje Artegence i Sympatico, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przenośnik konta w nowej kampanii Alior Banku (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Franek__
Mam u nich konto niecałe 2 lata i jestem zadowolony. Bezprowizyjne bankomaty, bezpłatne prowadzenie konta i bezpłatne przelewy to jest ich olbrzymia zaleta. Mały minus - nie obsługuje systemu przelewy24. Ale polecam wszystkim to konto.
odpowiedź
User
gość
juz obsługuje;)
odpowiedź