SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przepis na życie” pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam

Wprowadzony wiosną do ramówki TVN serial “Przepis na życie” oglądało więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie programy konkurencji. Produkcja przyniosła 20 mln zł z reklam i będzie kontynuowana jesienią.

“Przepis na życie” pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam

“Przepis na życie” emitowany był w niedziele, początkowo ok. 21.25, a potem 21.45, czyli tuż po talent-show “X Factor”. 13 pokazanych odcinków pierwszej serii produkcji oglądało średnio 3,17 mln widzów, co dało TVN 22,57 proc. udziału w grupie 4+ i 25,77 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. widownia TVN w paśmie emisji serialu była niższa. Kanał śledziło wtedy 2,86 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 20,38 proc. i 18,77 proc.

TVN był liderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”. Wiceliderem została Jedynka, nadająca w tym czasie filmy fabularne, co dało jej 17,62 proc. udziału w 4+. Trzecią pozycję zajęła Dwójka (także filmy fabularne; 14,97 proc.). a czwartą - Polsat (“Kości”; 14,56 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 na drugim miejscu za TVN uplasował się natomiast Polsat z udziałem na poziomie 16,81 proc.

>>> Fotogaleria z planu “Przepisu na życie”

Wpływy reklamowe z 13. odcinków serialu wyniosły 19,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że “Przepis” śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Przepis na życie” to opowieść o trzydziestoparoletniej Ance, której świat załamał się w ciągu jednego dnia – straciła pracę, a jej mąż odszedł do innej. Sens życia na nowo bohaterka odnalazła w swojej pasji - gotowaniu. W serialu grają m.in. Magdalena Kumorek, Piotr Adamczyk, Borys Szyc, Edyta Olszówka i Maja Ostaszewska, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska.

W piątek 3 czerwca br. ruszają zdjęcia do drugiego sezonu produkcji. TVN pokaże go jesienią br. Główna obsada pozostaje bez zmian.


Widownia “Przepisu na życie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-03-20112 932 81620,05%22,55%
13-03-20112 836 42819,96%21,46%
20-03-20113 408 81423,52%24,66%
27-03-20113 043 43620,05%23,21%
03-04-20113 411 59323,22%26,49%
10-04-20113 347 94023,71%27,27%
17-04-20113 344 86823,37%25,79%
24-04-20112 861 99221,67%24,42%
01-05-20112 686 57818,91%22,69%
08-05-20113 354 18624,36%28,46%
15-05-20113 240 25624,30%29,01%
22-05-20113 241 54325,33%30,33%
29-05-20113 505 11925,65%29,27%
Średnia3 170 85422,57%25,77%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Przepis na życie3 170 85422,57%25,77%
TVP 12 472 30117,62%14,43%
TVP 22 100 89714,97%15,67%
Polsat2 042 79614,56%16,81%


Profil widowni serialu

ProfilTVNADH %AFF
PłećMężczyźni34,68%72
Kobiety65,32%126
Wiek 4-92,06%35
 10-154,07%60
16 - 193,59%64
20 - 244,36%55
25 - 2910,77%121
30 - 3410,87%131
35 - 399,69%131
40 - 449,93%155
45 - 497,04%102
50 - 549,07%113
55 - 5910,07%130
60+18,47%92
Wlk. miastaWieś26,21%67
< 50 tys.25,91%108
50-100 tys.11,57%135
100-200 tys.10,69%132
> 200 tys.25,63%127
ZawódTop management12,88%148
Pracownicy średniego szczebla25,10%167
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,35%92
Emeryci24,33%95
Inni19,33%63
WykształceniePodstawowe36,86%82
Średnie38,58%130
Wyższe18,43%147
Inne6,14%48


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
świetny film - czekam na drugąedycje
odpowiedź
User
ola
świetny film - czekam na drugą edycję.TVN potrafi.
odpowiedź
User
antoni
POLA jest najlepsza :)))) czekan na drugą serię
odpowiedź