SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX reklamuje nową usługę przesyłek do maszyn paczkowych i punktów odbioru. Kampanię pod hasłem "Można i tak" z udziałem aktora Janusza Chabiora przygotowały BBDO, Lucky Luciano Pictures, Xantus, Juice, MediaConcept.

Article

Serwis ogłoszeniowy OLX uruchamia usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do Paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.

Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy. W spotach występuje znany już z wcześniejszych reklam OLX aktor Janusz Chabior.

Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci Paczkomatów.

- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Za postprodukcję odpowiadają  Xantus TV, za postprodukcję dźwięku - Juice. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Media zaplanował MediaConcept.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lellelkek
Na końcu reklam nie pasuje ten aktor. Na czarno i z brodą nie wzbudza zaufania, wręcz przeciwnie. Pomysł na reklamę ciekawy, jednak końcówka niszczy ją
22 1
odpowiedź
User
Ueuhdh
Jeszcze ten uśmieszek na końcu,, reklama niby dotyczy bezpiecznych przesyłek a przekaz wydaje się odwrotny
20 1
odpowiedź
User
M.
Piękne te spoty!
0 1
odpowiedź